Jo-Jo-Jo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Någon som vet nåt om dem?? Jag vet en sak..... Om man tar följande startare kan man fånga dessa legendariska hundar.... Squirtle = Raikou Bulbasour = Entei Charmander = Suiqune ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 det är enkelt charizard är svag mot suicune venasaur mot entei och blastoise mot raikou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Någon som vet nåt om dem?? Jag vet en sak..... Om man tar följande startare kan man fånga dessa legendariska hundar.... Squirtle = Raikou Bulbasour = Entei Charmander = Suiqune ^_^ Menar du fire red&leaf green eller pockemon emerald eller pockemon diamont(den äkta varan)&pearl.Jag vet att pockemon diamond&pearl kommer p.g.a den nya pockemon filmen där snorlax nergradering(!)är med.Nintendo har bekräftat detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grave digger Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 VET NÅGON HUR MAN GÖR SÅ ATT MAN KAN LÄRA NÅGON POKEMON CUT OCH HUR KAN MAN FLYTTA PÅ SNORLAX. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 pokemon diamond och pearl kommer på DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 tror ni de ebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 VET NÅGON HUR MAN GÖR SÅ ATT MAN KAN LÄRA NÅGON POKEMON CUT OCH HUR KAN MAN FLYTTA PÅ SNORLAX. För att väcka Snorlax så ska du spela på en pokeflute som du får i lavender staden när man har räddat mr.Fuji Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg