neVah Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hur gör man de fusket som man snor liv med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hur gör man de fusket som man snor liv med? e e nån som vet om de e gratis och bli melem i nintendoklubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 0014: Ja ni menar så, a då fattar jag.. Jag gör alltid så när man kommer e det läget.. Effektivt men elakt ändå.. Hehe. Det är ju ungefär samma sak som att alla gubbar har en uppåt attack på Upp + A, som man använder för att komma in på banan när man blivit utslagen igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nån som vet om de e gratis att bli medlem i nitendoklubben? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 0014: Ja ni menar så, a då fattar jag.. Jag gör alltid så när man kommer e det läget.. Effektivt men elakt ändå.. Hehe. Det är ju ungefär samma sak som att alla gubbar har en uppåt attack på Upp + A, som man använder för att komma in på banan när man blivit utslagen igen.. Upp + B menar du väl?? det kostar 128 :- att bli medlem i Club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nån som vet om de e gratis att bli medlem i nitendoklubben? men kan du sluta spamma, ta det i ett annat forum club nintendo hör inte hi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 en kompis säger att juglipuff e as bra men den har ju typ inga bra atacker ju eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 nej, men man tar stor skada av hans ner B attack om han landar på en, annars somnar man och den suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hmm.. har jag inte testat, jag använder nästan bara A, vad händer om han har tex 59 % dör hahn inte då eller runt 60 % dör den nästan alltid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jaha ok... har du testat att slå super swing med baseball trä på en med 999 %, då flyger han ,kan man säga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 de gör de väl ändå om de har 40% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, men med 999% blir det den största smällen !! fast man dör ju ändå med vilken hp som helst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg