Hoppa till innehåll

Sky Pillar


Agito

Rekommendera inlägg

flyg till pacifidlog town och surfa höger (och lite upp) till du kommer till en"lucka" eller nått sen surfar du upp tills du kommer till stranden och går in i grottan som e där. den e väldigt kort. sen går du upp pyttelite när du kommit ut och där e ett väldigt "udda" och högt hus, gå inn i det ,

och det e SKY PILLAR (roude 131) och sen går du upp i huset då kommer en massa "hål" då ska du ha match bike och cykla snabbt igenom det. Sen när du e uppe (5 våningar upp) så ser då en stor pokemon det e raquza eller not på level 70

 

sen vet jag inte mer för jag e precis där :cool: hehe

 

ps. jag tror man måste klarat pokemon ligan för att allt ska funka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fångade den me en Ultra ball!Men jag vet ett bra sätt att fånga honom!Om man ha Sceptile så lär den sej en attack som jag inte vet namnet på men den attacken kan inte döda en pkm!Den kan skada pkm te max 1 hp!Gör attacken mot Raquaza ända tes dens hp inte stiger ner då betyder d att den ha bara 1 hp kvar!Använd Ultra ball och sånt då!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst AntonJ3000

En sak om Rayquaza det funkar inte och skada jätte mycket och ta en boll för bollen bara går sönder och sedan hinner den använda rest och vilken level lär sej sceptile den där bra attacken.

Redigerat av Gold Pidgey
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...