Hoppa till innehåll

Donkey Kong 64

Magdis

Rekommendera inlägg

Jag har haft spelet ganska länge men inte orkat sätta mig in i hur det går till. Jag har kommit ut genom grottan där man ska "rumphoppa" på en knapp för att komma ut och sen har jag varit i en grotta på en ö där det sitter nån ödla inlåst i en bur. Vart ska man sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen som vet? Jag kommer ingenvart, man kommer ju inte in nånstans. Jag har hittat nån knapp som jag har försökt trycka på men jag vet inte hur man gör. Jag har kollat i en guide på gamefaqs och det står att man ska till Frantic Factory men jag vet inte var det är nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej du har helt feel när du går in till den stora ödlan så frågar han dk en fråga och då säger dk ja. då blir den inlåsta ödlan glad och spränger bort några stenar så och en banan kommer fram .så då går du tillbaka till dk ön går runt ön tills du kommer till bananen tar den och går in genom grottöpningen sen går du och snackar med trä saken och han säger att du har nog med bananer för att komma in sen går du in portalen och weeee första banan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag hittade första banan till slut. Nu har jag klarat andra banan också men jag har för lite bananer för att komma in på tredje. Jag har bara 19 och man måste ha 30.

Jag har hittat två bananer som är så högt uppe i luften att man inte når dem. Tex. i Lllama templet på andra banan, i rummet med lava där man är Lanky Kong och har hoppat på en platta med Lanky Kong-symbolen på. Bananen kommer ju en kilometer upp i luften. Samma sak just när man ska gå in på andra banan där man är Diddy Kong och bongar till de där gong-gongarna så att det kommer fram en banan, man når ju inte åt den.

Och de där blueprints som man hittar lite varstans. Då kan man bara ta dem som en viss person och sen glömmer man bort vilken man skulle vara.

Det här var inget vidare bra spel måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...