Vet ni om de ska va bra eller om de är likt diablo 2 expansion , de heter Diablo 2 : Battlechest
Nytt Diablo 2 Kommer
jaha och vad gör man på det
Jag vet inte men de är de 24 bästa spelet genom tiderna i PC diablo 2 expansion ligger 22 så de är bra för att de kanske kommer komma bland de 10 bästa om de säljs mkt åå får bra kretik
Låter rätt kul, är inte en så stor diablofan men vem vet, kanske ska köpa de....
Jag ska , har alla gubbar i lvl 99 på battle net diablo 2 expansion så vill ha nytt nu
Jag tror inte att något nytt diablo kommer ut.
Men läs gametidningen !
Men lol ! Nej det där e bara tomma lögner:)
De tror du bara " Spammare " , tror inte de skulle liga 24 på försäljnings listan isåfall !
Det fins en Warcraft II: Battle chest också...Vet ni om de ska va bra eller om de är likt diablo 2 expansion , de heter Diablo 2 : Battlechest
Det är bara ett paket med Diablo II, LoD (expansion) och en strategiguide.
ja men vad ska man med strategi guide till när man köra på battle.net den hjälper ju inget då och dom kanske ska göra diablo 3
I strategi guiden står alla fienders (och karaktärers) status, tips och mycket annat.
För det första ner jag är ingen spammare! För det andra du är en spammare. För det tredje detta är en onödig tråd.
Jag förstår vad du menar med onödig tråd, men vem menar du när du säger "För det andra är du en spammare"?
Roligt om det blir ett nytt Diablo :)
Tröttnat på dom andra.
Battlechest är INTE ett nytt spel :angry:
Men lal. I första meningen står det : ska det vara likt diablo 2 exp! vafan
menar han med det om det inte är ett nytt spel vilket det inte är!
Men de är ju en grejj me så de blir annorlunda så DAAAAH
DAAAAH så beskrev du det inte i ditt första inlägg.
Det kommer inget nytt diablo, Blizzard satsar istället på MMORPG spel. Dom håller ju på med World of Warcraft.