wolfheart Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 en gång spelade jag i en vecka utan att vila på dagarna bara när jag åt och såv och jag mdde inte så illa jag var mer tröt och less :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag spelar nästan aldrig N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Spelar ni varje dag och hur länge brukar ni sitta i sträck? Spelar ni ofta samma spel i ett sträck tills ni klarat det och börjar sen med nästa eller hoppar ni mellan spelen? Jag spelar nästan varje dag när jag har mina spelperioder. Jag är nämligen "periodare" när det gäller TV-spel. Ibland kan det gå lång tid när jag inte spelar alls. Jag kan inte sitta så långa studner i sträck och spela. Jag spelar oftast sent på kvällen. Jag brukar köra ett spel i taget och komcentrera mig helt på det. T.ex. har jag haft Mario 64 och Donkey Kong 64 hemma i snart 4 år utan att spela dem. Jag har spelat Zelda-spelen hela tiden istället. jag har klarat ut mina 24 spel så jag spelar aldrig nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 spelar nån gång i månaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jag ska börja spela N64 igen... starta om filerna och så... det ska bli kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Inte ofta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 upp till 11 timmar per dag. ;) (på helger alltså... på vardagar: 6 timmar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 skojar du... när jag spelade spela kanske jag en timma varannan dag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 nix, jag skojar inte. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 just nu spelar jag super mario 64... behöver 7 stjärnor till för att ha alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 jag spelar star wars spelen, det är så kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan007 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 har slutat att spela nintendo spelar gamecube :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg