Boffaroffe Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag ska ta Dator teknik på el/teknik-Programmet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 You'll get to learn that stuff when you turn 15 :) ja vet nu... <_< dt finns många jobb inom språk... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Tekniklinjen - åh vad kul det kommer att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2006 Jag ska ta teknik hos Lindholmens ir GTG.(Volvos gymn.) Eller nåt med design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 jag valde Enerig:).. den linjen är toppen:).. Iafall åp min skola, en friskola så eleverna får bestämma lika mkt som lärarna:).. Men Ni som funderar på Sam. Dumt val:S.. det e som om att gå om 9:an 3 år till fast lite svårare. å så måste man plugga efter skolan för att få ett jobb :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Hade tänkt mig Bild och Media. Fy tusan vad kul!*spelar "Hatten är din"* :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eilahtan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Jag tog studenten i våras(05) på teknikprogrammet :student: .. det kan jag varmt rekomendera. Jag storrmtrivdes. Jag är tjej så kom inte med några eventuella dumma komentarer att det inte är något för tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 eliahtan: Inga dumma kommentarer. Bara stor förvåning... Det brukar inte vara så många tjejer som tar Teknik som inriktning. Undantag för Escaflowne här på Fuska.se då. Det är alltid trevligt att människor mixar sig i olika linjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.