Hoppa till innehåll

Tips!


Bullaregott
 Dela

Rekommendera inlägg

hur ska man spöa någon i ett fighting spel som till exempel DOA3, som bara trycket på spark-knappen HELA tiden????

Det är så tråkigt när man får spö för att personen knapprar på samma knapp hela tiden!! hur f*n ska man göra fö att spöa honom??? (I spelet)

Spelar du med din kompis som sitter bredvid kan du ju alltid be honom sluta göra samma attack hela tiden.

 

Lyder han inte stänger du av och surar i tre kvart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Kassler @ 19/10-2004 19:56:48)

hur ska man spöa någon i ett fighting spel som till exempel DOA3, som bara trycket på spark-knappen HELA tiden????

Det är så tråkigt när man får spö för att personen knapprar på samma knapp hela tiden!! hur f*n ska man göra fö att spöa honom??? (I spelet)

Spelar du med din kompis som sitter bredvid kan du ju alltid be honom sluta göra samma attack hela tiden.

 

Lyder han inte stänger du av och surar i tre kvart :P

jag håller med!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(TAcklaren @ 19/10-2004 21:29:04)
(Kassler @ 19/10-2004 19:56:48)

hur ska man spöa någon i ett fighting spel som till exempel DOA3, som bara trycket på spark-knappen HELA tiden????

Det är så tråkigt när man får spö för att personen knapprar på samma knapp hela tiden!! hur f*n ska man göra fö att spöa honom??? (I spelet)

Spelar du med din kompis som sitter bredvid kan du ju alltid be honom sluta göra samma attack hela tiden.

 

Lyder han inte stänger du av och surar i tre kvart :P

jag håller med!!

Haha jag skulle nitat han :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...