Viewtiful_Joe Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 ja loggar in på cs stem.....trycker på servers och ska välja ett game men när ja väljer ett så kommer en fet ruta upp som det står steam - Browse games och i rutan står de massa skit?? och vart skriver jag in min cs-key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 du ska trycka på Play Games och sen på Counter Strike Men jag tror att du Inte har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 19 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 men lol de har min kompis inte heller gjort men han fick igång det och ja har hans skiva !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Vaaa man har ingen skiva i cs det är så bara i 1.4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 du ska trycka på "register a product I already own". där skriver du sen in din cd-key. efter det borde det funkar finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Ja så måste man göra man måste hela tiden ha Cd-key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.