Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Köp en längre nätverkskabel istället, de går att hitta på samma ställen som tele- och tv-kablar(i de större butikerna, men inte nödvändingsvis hos en dator butik). Notera att det finns 2 olika slags kabel(skyddad och oskyddad,ta oskyddad om det inte är udda förhållanden) och kabeln kan kopplas i kontakten på två olika sätt(rak eller kors, andvänd kors mellan modem och dator, och rak mellan hubb och dator). man har ju gjort dt för länge sen!!!!! <_< :angry: :angry: vad jag menar e att man har ju inte datorn mitt i huset :bah: Citera
Gäst henke37 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Jag svarade primärt till ceco. Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Skrivet 20 Oktober 2004 Stoppa in sladd där en annan sladd ska sitta :P Citera
Gäst Golden Star Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 dt funkar inte då dt e tycket av bolagen att man inte får en förlängningssladd utan man måste köpa dt själv :angry: Citera
Gäst henke37 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 De flesta antar att man har datorn vid en elkontakt där det också finns en telekontackt. Citera
Gäst Xray Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 Ring Telia om inte någon redan har skrivit det. Citera
Schassen Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Skrivet 21 Oktober 2004 Jag var tvungen att köpa en förstajacksförflyttare (långt ord) för att kunna använda mitt bredban opch den kan man köpa på vilken telia butik som helst, sen får du fråga där hur du ska montera den (det ät inte så svårt så du behöver inte vara orolig.) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.