Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star
Skrivet

Köp en längre nätverkskabel istället, de går att hitta på samma ställen som tele- och tv-kablar(i de större butikerna, men inte nödvändingsvis hos en dator butik). Notera att det finns 2 olika slags kabel(skyddad och oskyddad,ta oskyddad om det inte är udda förhållanden) och kabeln kan kopplas i kontakten på två olika sätt(rak eller kors, andvänd kors mellan modem och dator, och rak mellan hubb och dator).

man har ju gjort dt för länge sen!!!!! <_< :angry: :angry:

vad jag menar e att man har ju inte datorn mitt i huset :bah:

Gäst Golden Star
Skrivet

dt funkar inte då

dt e tycket av bolagen att man inte får en förlängningssladd utan man måste köpa dt själv :angry:

Gäst henke37
Skrivet

De flesta antar att man har datorn vid en elkontakt där det också finns en telekontackt.

Skrivet

Jag var tvungen att köpa en förstajacksförflyttare (långt ord) för att kunna använda mitt bredban opch den kan man köpa på vilken telia butik som helst,

sen får du fråga där hur du ska montera den (det ät inte så svårt så du behöver inte vara orolig.)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...