Linneces Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Tja!!! Jag behöver hjälp med the sims bustin out!!! För att i slutet när man ska laga raketen vet jag inte hur man gör!!!!!! Alltså hur man lagar raketen!!!!! :blink: :( :( Help meeeeee!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :rambo: det står vad man ska göra innan man får uppdraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linneces Skrivet 20 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 :rambo: det står vad man ska göra innan man får uppdraget jag har visst inte uppfattat hur man lagar den!!!!!!!!! Men vet du????? För att jag kan bara gå fram till den och "admire". Men skulle man laga den inan man satte den på plattformen????? För att jag har redan satt dit den på plattformen. kan du svara snabbt eftersom jag e online ett tag till! Tack!!! :D :blink: +har du kört detta spel innan eller?? + vet du några fusk till spelet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
falreon Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 :( jag behöver hjääälp!!! :unsure: hur gör man det där uppdraget "BRING CANS TO VIRTUCHEM"!!!!! :( :( VARS ÄÄÄ VIRTUCHEM!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag vet inte vad man ska göra i uppdraget "Serve the public"! Det står : Attend General Store Auction- 5pm to 7pm Är det nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg