Hoppa till innehåll

Laddar jätte mycket!


Backspace

Rekommendera inlägg

hörrni låt mig prata här!,du DDG gå in i start menyn sedan program sedan tillbehör sedan systemverktyg sedan klickar du på underhållsguiden så om det inte går fortare testa med panda/norton/annan antivirus,om det inte går då så ska du skaffa ett ordentligt bredband!,om du har bredbandsbolaget så har du ett av de bättre bredbanden och då behöver du inte bättre!,men om det fortfarande inte går så provar du att byta nätverks kort och prossersor som klarar av nätverkskortet och om det fortfarande är segt då tar du och pratar med den som har hand om ditt bredband och om inte han kan hjälpa dig så håller Admin på med något så det blir segt...annars det billigaste!:BYT HELA DATORN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ytterman: ok jag kanske överdrev nog lite men ändå..vill man att det ska gå fort så gör man det...antagligen är det det vanligaste felet som när man har telia eller något annat företag som är dåligt som bredband så blir det så för min kusin fick så, men som sagt jag kanske överdrev med att byta enheter bara för en så liten sak som en liten (kanske inte så liten då) sida...till DDG: om det inte är något som jag skrev i mitt förra inlägg som hjälper det så prova att ring/mejla eller på något annat sätt till den som bestemmer över bredbandet för det kan vara han som låst en spärr så att du inte kan komma till den sidan + de kan se vilka sidor du är inne på så om du säger att det är en jette bra sida eller något så kanske han låter dig att gå in på sidan men innan du skriver mejl eller något så om du inte kan logga in så har de satt en spärr till det men jag tror heller inte det är det för att du sa att det bara är lite segt så det måste vara Admin som håller på med något men om han inte gör det så är det du som har ett dåligt modem/bredband...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...