GROM Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 hur får man gubbarna att kunna bli lvl 100. jag har gjort td:s med egna skins men fattar fortfarande inte hur man får upp herosarna i lvl 100.... nån som vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Menar du med fusk då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Nej.. i worldeditorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Om du har TFT så är det väl bara att ändra på hero properties, alltså göra en ny unit som är en hero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 grom vad heter du på wc3 tft?? jag heter RobinSweCallert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 21 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 JAg e Cyber_Ant :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomerSweSimpson Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 ok jag addar dig om det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.