Zuka Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Någon som vet hur man får mask of truth, kan inte köpa den i affären där dom hyr ut masker. Någon som vet? :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 du måste klara all bytes handel...då får du den av maskförsäljaren... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 keaton(räv masken) vakten i kakariko(kommer inte ihåg hur det stavas). skull mask. skull kid i lost woods. spooky mask. en grab i grav området. kanin masken. du måste bli stor. klara forest temple. göra dig liten och springa runt i heyrlefeild(kommer inte ihåg hur det stavas)på natten tills du hör fot steg. fölg äfter stegen tills du kommer til en gubbe som springer. när han villar prata med honom med masken på. tips:ha på dig masken hela tiden som du är i heyrlefeild.skeleten vill inte anfalla dig så länge som du har masken på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har redan förklarat allt via PM men du beskrev något bättre....måste man verkligen ha klarat Forest temple?? och en sak till...du glömde Skeleton mask som man slka ge till skull kiden i lost woods Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag har redan förklarat allt via PM men du beskrev något bättre....måste man verkligen ha klarat Forest temple?? och en sak till...du glömde Skeleton mask som man slka ge till skull kiden i lost woods nej man måste inte klara forest tempel, vad fick du det ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 filip skrev ju det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men det måste man väl inte? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 man behöver inte det...jag gjorde inte det i alla fall....(om jag kommer ihåg rätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ja, tänkte väl, jag gjorde det på en gång, så man får det gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vadå få det gjort??? man blir ju vaken liten eller stor för gott??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej, men så att man får MASK uppdraget gjort menar jag, det e ju inte det roligaste uppdraget direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jag brukar göra det innan man möter Ganon....då brukar jag försöka ta allt man kan få sen möter jag honom och Vinner såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg