ironmaiden Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 hur gör man för att rädda reportrarna i operan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Hoppa till dom avsatserna på sidorna och rädda dom som hänger först, sen hoppar du tillbaka med dem och tar ut dom igenom dörren. Sen hoppar du vidare ner till dom andra och tar dig hjälp av avsatserna på sidorna för att komma till dörren och släppa ut dom, hade själv lite problem med den men klarade den efter en stund... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Men när man står på avsatserna och ska få upp reportrarna på scenen hur gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag kom på det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Bra...själv har jag fastnat på banan efter, den där man ska döda brain, när jag har dödat alla dom små däruppe och ska slå brain men jag kommer inte till han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 fasnat vid dock ock går inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironmaiden Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 är det på banan efter? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg