mankan Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Hej.. Vet att detta kanske är fel forum för min fråga. Men jag skulle dra igång mitt gamla nintendo och till min förtvivlan märker jag att det är helt dött. När jag mätte på strömadaptern märker jag att den är helt död. Den är på 9,8 AC volt 1,3 Ampere. Är det nån som vet vart jag kan köpa en sådan adapter ?? Snälla hjälp min finna en sån här så jag kan lira mitt nintendo igen. M v h Mankan - [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 tradera.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoJJi Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (redigerat) Ja, kolla på tradera.com NES och SNES använder samma adaptor så det funkar med båda, de heter NES PAL 002 eller något sånt. Redigerat 24 November 2004 av MoJJi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Man kan ävenm använda den adaptern som finns till Sega mega drive (sega 16-bit), det gör jag. Vart man får tag på en sån idag vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 Tradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 tradera.com Den sidan rekomenderar jag också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Annars så är det nog inte så svårt att hitta en multiadapter som passar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 den där j*vla adaptern...är svår asså....om du inte hittar nån får du försöka hitta ett gammalt trasigt nintendo med sladdarna å köpa:'( det fick min kompis göra tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg