senig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 ska ni köpa san andreas tror ni det blir balll.. bättre än vicecity eller..ja trior det kommer suga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 bara så du vet så kommer spelet inte suga.det kommer lugnt bli årets spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 ja säkert. alla gta spelen har vart roliga och de blir roligare och roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 det e skit kul det spelet!! det e mitt bästa spel jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 vad du skryter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 :D :D jaa vill ha GTA:SA idaaaaaaaaaaag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR skit mkt :D:D:D :D :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 det finns redan en sån här tråd har det åckså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Senig .. Du får tro vad du vill, självklart ;) Men suga tror jag inte .. Jag säger inte att det kommer bli årets spel bara för att jag tycker det här kommer bli bra, detta spelet KOMMER bli VÄLDIGT bra . Ovanligt bra .. Jag längtar som ini tomtenissens trädgård ! Jag ska spela dag o natt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 jag också . det kommer att bli mitt bästa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag längtar med som f*n. Men jag tror det blir årets hit!!! Läs bara på GTAsajtens forum, där är alla beroende!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 dt blir bog ett jätte bra spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Mmmm, det kommer inte att suga, aldrig i livet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg