cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 kommer säker att ligga 1a på alla spel listor ganska länge. det gjorde ju gta vc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 dt blir bra att man kan köra så mycke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Mmm, det är ett spel som varar länge, och det är inte många bra spel som varar länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 1. Kan inte vänta 2. Det släpps den 29oktober 3. Om man Bokat det 29oktober ... Vilken dag får man den då?. får man den på samma dag som den släpps -...eller vet ni? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 vet inte vilken dag man får det. jag förbokade ju spelet på webhallen och där skickar dom ju spelet den 28 men ja vet inte om jag får de på fredag eller måndag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Har man bokat på cdon så får man nog det på fredag iallafall!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) Det blir Ps2 årets bästa spel ;)jag bokar aldrig från hemsidor utan från ebgames spel världen :) Redigerat 27 Oktober 2004 av 0012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 men ni får spelet ändå för mig iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 har d inte förbokat de eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 vet inte vilken dag man får det. jag förbokade ju spelet på webhallen och där skickar dom ju spelet den 28 men ja vet inte om jag får de på fredag eller måndag Jag bokade d med därifrån så hoppas man får d på FREDHAGsen elelr på Måndag då hhar man loooooooooov PEEEEERFEKTTTTTTTTTTTTTTTT :lol: :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 har d inte förbokat de eller redan? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 har förbokat på discshop undra när jag får det!!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg