Hoppa till innehåll

Pokemon

Sire

Rekommendera inlägg

Nej. Jag gillar pokemon ganska mycket, men PC är sämst. Man kan inte ens ha alla pokemon i battle mode, måste ta dem från GBA. Och adventure är också sämst.

håller helt med det saknar också party spel animatorna är dessama hella tiden pokemonen rör sig dåligt fult när man kastar pkmn bollarna asså köp det inte

f*n genorsy sonotory kan inte göra pkmn spel!

fattar inte varför cnm gav det 8/10 säkert barar för att vi skulle köpat och dom tjäna pengar

köp inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Ph0EniX @ 27/10-2004 11:27:27)

Nej. Jag gillar pokemon ganska mycket, men PC är sämst. Man kan inte ens ha alla pokemon i battle mode, måste ta dem från GBA. Och adventure är också sämst.

håller helt med det saknar också party spel animatorna är dessama hella tiden pokemonen rör sig dåligt fult när man kastar pkmn bollarna asså köp det inte

f*n genorsy sonotory kan inte göra pkmn spel!

fattar inte varför cnm gav det 8/10 säkert barar för att vi skulle köpat och dom tjäna pengar

köp inte

CN är inte Nintendo, det är inte CN som tjänar pengar när vi köper spel, CN är bara en klubb, men som sagt så är det inte Nintendo som äger CN.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så klart! Pokèmon colosseum är roligt.

Man är en gubbe som har non följeslagare. Man ska slåss mor andra tränare och fånga shadow pokèmon och mer. Så klart att det är nogot att ha.  :D  :D  :rolleyes:  :rolleyes:

håller med dig anton det är värt pengarna det är jätte kul mitt råd till din brorsa är:köp det det var bara det som var mitt råd :lol: Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äh pokemon är för småbarn såna spel ska man låta bli att köpa för småbarn bryr sig inte om spelet är bra eller inte de bara spelar endå och så är det bara så dååååååååligt

sry för dubbel men ni kan väl sluta att skriva "pokemon är bara för småbarn" osv jag anmäler dig om du gör det en gång till och SLUTA spamma tack!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...