Metroid Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 I staden IMIL säjer dom att jag ska hitta en person som heter "MIA". men kan inte hitta henne. kan nån säja vart HON är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 SVARA NÅN SNÄLLA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Du måste gå till Mercury Lighthouse. Där kommer du hitta henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 nä jag tror mej minnas att man går in i sanctury och pratar med någon och går in i ett hus med en gubbe och såär hon där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Koffe_92 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag möver okså hjälp jag har fåt alla gubar tror jag men jag kan inte klara av lait någonting och jag kan inte hejelpa skogen eller något vare nu var,,,,,,,,,,,,,,,ja just ja levande träd var ska jag göra snäla hjälp mig :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden-Isacc Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 du sak till mercuryos ligth house klara det sän ska du ta av vattnet som rinner du böhöver en flaska som du hittar i huset som gubben va i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Koffe_92 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 :huh: Tack.jag klarade det men nu har jag gåt i grnom en skog och komit till en stad man ska få bort vattnet ur men jag har fåt det men inget häne och så för att jag ska få träfa någon gube moste jag göra cihi något vad ska jag göra ingentligen. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg