Kladdiz Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Tjena.. jag har ett problem.. har laddat ner trainern till Total Club Manager här på fuska.se.. men jag undrar hur man får det att funka... jag startar spelet, Alt + Tab, startar trainern, återgår till spelet och klickar på F1.. funkar inte.. får bara upp ett meddelande Start game first.. någon som vet vad problemet e?! trainern e version 1.2.. nån som vet om man måste patcha spelet också för att det ska funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Tjena.. jag har ett problem.. har laddat ner trainern till Total Club Manager här på fuska.se.. men jag undrar hur man får det att funka... jag startar spelet, Alt + Tab, startar trainern, återgår till spelet och klickar på F1.. funkar inte.. får bara upp ett meddelande Start game first.. någon som vet vad problemet e?! trainern e version 1.2.. nån som vet om man måste patcha spelet också för att det ska funka? jag gjorde det men det funkar ändå inte :( så jag lirar 2005 nu istället å då funkar trainern iaf :) 170 milj£ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
USDirt Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Prova starta trainern innan du startar spelet, en del är olika konfigurerade. Sen så måste spelet och trainern vara samma version. Har du t.ex. en amerikansk version av trainern och en europeisk version av spelet så fungerar det nästan aldrig. Ja, ibland måste man patcha eller avpatcha spelet, trainern fungerar ibland bara på en version. (beror på vilka ändringar tillverkarna gjorde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sani D Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Snälla du? Kan du hjälpa mig hur man gör för att det ska funka ? :cool: Har Du MSN ? :D Lunarstorm ? :D Prova starta trainern innan du startar spelet, en del är olika konfigurerade. Sen så måste spelet och trainern vara samma version. Har du t.ex. en amerikansk version av trainern och en europeisk version av spelet så fungerar det nästan aldrig. Ja, ibland måste man patcha eller avpatcha spelet, trainern fungerar ibland bara på en version. (beror på vilka ändringar tillverkarna gjorde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.