💬
Logga in
Fuska.se

Donkey Konga

20 svar · startad

tycker ni jag ska köpa Donkey konga

Nivå 0 · Nykomling

Har inte spelat det men ser ganska kul ut iaf så om du har pengar så det räcker så tycker jag nog att du kan köpa det elelr försöka testa det någonstans innan

24 Oct 2004

Köp det eller önska dig det i julklapp!

25 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

glöm inte att köpa en sån där specialkontroll ;) du vet en trumma med sladd i. annars blir spelet nog ganska tråkigt

26 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

du ska apsolut köpa det!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Shacti: Trumman kommer med spelet. Fast jag är bäst på både att använda trummor och handkontrollen. (Överdriver kanske men jag är bra iallafall!)

Nivå 0 · Nykomling
glöm inte att köpa en sån där specialkontroll  <_<  du vet en trumma med sladd i. annars blir spelet nog ganska tråkigt

man få bongotrumr till för det fick jag iallafallmen om du köper via blocket lr tradera så kanske du inte får det

27 Oct 2004

Hur mycket kostar Trummorna?

Nivå 0 · Nykomling

har ej spelat men

köp köp köp köp!!!!!!!!!!!!!!!

30 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

det har fått lite halv dålig kritik så man får vara försiktig

Nivå 0 · Nykomling

Nejje! Köp inte Donkey Konga jag svär att den suger,kontrollen är 2 trummor och en typ Enter knapp i mitten och sen ska man bara slå på trummorna och göra musik,slå trummorna när nåra grejer kommer in i en cirkel å så den e sugig...

kööp det det är as skojjit

hur mycket kostar donkeykonga??

Nivå 0 · Nykomling

det kostar som ett vanligt gamecubespel, det vill säga 600:- Trummor INGÅR i priset. ska man köpa extratrummor kostar dom något på 300++

Nivå 0 · Nykomling

nej på game kostar spelet 649kr men trummruna kostar 499 kr

Nivå 0 · Nykomling

jag spelade i dag (super mario låten på barnens hus)och va bra jag va

KÖP KÖPi jalla fal jag

1 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

verkar rätt kul!!=)

2 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

det finns ett annat dk som heter dk jungle beat man är dk och spelar med trummor så kan man klappa då klappar dk

Nivå 0 · Nykomling

Spelet verkar verkligen sugaköp det verkligen inte ifall du inte vill sitta och få dåndimpen av att du köpte det.

Nivå 0 · Nykomling

jag håller med zvamper

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in