Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Om man tex. bokar sitt gta sa på cdon.com eller webhallen.com får man det den 29:e eller skickas det den 29:e??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag tror att då sickar den dagen spelet släps.. :huh: http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/ed/wink2.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Tja, affärerna får ju spelen på release dagen . Leveransen hem kan ta längre tid . PÅ Game tex så ringer dom på release dagen (Om man nu förbokat det) och så får man åka dit å hämta det, på release dagen . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 nu e det väl bara 5 dagar kvar tills ni får det? jag lovar det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag har förbokat gta san andreas på webhallen och där stog det att det skulle skickas den 28 oktober Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ja får det på Måndag :D inte denna men Nästa :D:D:D ska lätt spela hela dagen om d e kul :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag tror med dom skickar det dagen innan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det gör de ju för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Mmmm, fast jag har bokat på cdon.com men det borde vara samma för alla leverantörer!...det tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ska köpa den i affären.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det skulle jag nog med gjort men jag kunde inte hålla mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag var tvungen att förboka spelet för där de säljer det bästeller de inte hem så många spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg