Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kan inte admin o de andra i gänget har lite mera tävlingar om tvspel o sen bland de frågor kanske de kan skänka bort lite av deras poäng?? Typ 5 frågor=5p, 10 frågor =10p en gång i månaden eller hur de kan tänka sig?? Eller andra typ av tävlingar som vi sen svarar på?? eller vad säger ni??

Gäst Sandkaka
Skrivet

På poäng forumet finns det ändå massa tävlingar.

Jag säger nej till förslaget.

Skrivet

Hej, de har en affär som kostar, spel kostar, och annat.. Kasta tärning försvann, men jag hoppas att den kommer tillbaka.. Jag får poäng när jag skriver, men det är svårt att komma upp i 15000p om jag vill bli t.e.x användare eller har en anvädargrupp.. Färger kostar o lotto samt lotteri..

Skrivet

Jo jo visst kostar mycket, men det här är ett forum och då är det meningen att man ska ha kul och kunna fårda på ny olika saker om spel och klarar av ny banor på spel som någon ger tips till och man kan få nya kompisar, men visst kunde det vara roligt att få sitt namn snyggare med förgerna man kan köpa och allt, men då får man skriva många inlägg utan att det bliar spam av allt.

Skrivet

Jag önskar att det fanns en billigare AFFÄR vi behöver , men ändå det är frågor om spel vi ska prata här, men jag önskar lite mera spel, så det finns varierande möjligheter att kunna få lite extra, så jag kommer upp till de ENORMA poäng som många strävar efter eller försöker att nå efter några 1000 inlägg eller efter att skrivande här.. puh.. Jag behöver skriva många många rader, så jag kan kanske köpa mig till exempel annan färg eller annat som jag behöver o då blir dessa meningar kanske onödiga att skiva o läsa, men jag behöver kanske en ny färg o den kostar 1500 o mina 520p, räcker då inte o sen fär jag börja om igen för att samla till något annat, så detta tar ju tid.. Men mera spel behövs, det vet jag o många andra..

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...