kickan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hej, finns det nån som vet hur man ska ta sig till den sista "fyren" när man ska rädda lillasystern? det finns ju en stege dit men den är ju på utsidan av fortet... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hej, finns det nån som vet hur man ska ta sig till den sista "fyren" när man ska rädda lillasystern? det finns ju en stege dit men den är ju på utsidan av fortet... :blink: är det i början av spelet eller andra gången när man har fått master sword? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickan Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag har åkt med piraterna från min ö för att rädda min kidnappade syster och jag har lyckats slå ut alla "fyrer" utom en, den sista för att jag ska kunna ta mig till tornet där hon sitter och stegen är på utsidan av väggen om du förstår vad jag menar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg