Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Tänkte bara tala om att jag inte kommer kunna hjälpa till mer med RPG Maker på ett tag, inte förrän vi har skaffat nya virusprogram iallafall. Kan dröja på obestämd tid. Ifall någon skulle undra alltså. Hade allt sparat i hårddisk D pga virus och hade skickat datan till en person som skulle fixa till det. Anade att hårddisk C skulle formateras om, så därför hade jag ALLT på D. Tyvärr formaterades båda diskarna nu, så allt mitt arbete är borta för alltid... :( Så jag kommer inte fortsätta på ett bra tag, kanske någon gång i framtiden att jag laddar ner själva programmet igen och börjar om på nytt... Citera
incognito Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Är det sant? :o Vilken jädra otur! Citera
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Oktober 2004 Jo, du... vad som retar mig är att jag aldrig kommer få veta varifrån mina fyra små söta virus kom... de som orsakade alltihop... och det som retar mig allra mest är alla timmar, sammanlagt flera veckor, som jag har jobbat med ett av spelen... lär aldrig någonsin orka göra om det. Om jag skaffar det igen lär det bli nåt urkasst grejsimojs... men först ska jag komma på nån vettig story. Det blir inte lätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.