Hoppa till innehåll

Rpg Maker... Sorg...

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tänkte bara tala om att jag inte kommer kunna hjälpa till mer med RPG Maker på ett tag, inte förrän vi har skaffat nya virusprogram iallafall. Kan dröja på obestämd tid. Ifall någon skulle undra alltså.

Hade allt sparat i hårddisk D pga virus och hade skickat datan till en person som skulle fixa till det. Anade att hårddisk C skulle formateras om, så därför hade jag ALLT på D. Tyvärr formaterades båda diskarna nu, så allt mitt arbete är borta för alltid... :(

Så jag kommer inte fortsätta på ett bra tag, kanske någon gång i framtiden att jag laddar ner själva programmet igen och börjar om på nytt...

Skrivet

Jo, du... vad som retar mig är att jag aldrig kommer få veta varifrån mina fyra små söta virus kom... de som orsakade alltihop...

och det som retar mig allra mest är alla timmar, sammanlagt flera veckor, som jag har jobbat med ett av spelen... lär aldrig någonsin orka göra om det.

Om jag skaffar det igen lär det bli nåt urkasst grejsimojs... men först ska jag komma på nån vettig story. Det blir inte lätt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...