Agaf Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Nu är det klart AIK kommer spela i superettan år 2005 :´( jag sörger med mina AIK polare men men dom försvinner inte det känns jobbigt att jag inte kunde hinna med ett derby i år.Ja tänker så här Om AIK går upp 2006 så är dom hemma i Allsvenskan som ett Topp lag bara titta på Dif Mff dom var i superettan för nått år sen och nu Domenerar Mff Allsvenskan.. det är jobbigt att var AIKare nu men jag ska stå för den jag. Jag vill tacka # 21 för han sa förut det där om superettan att AIK kanse kommer komma upp som ett topp lag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det här lysande bra! Polisen lyckades inte stoppa Blackarmy... Nu har AIKs motståndare drivit bort Blackarmy och läktarvåldet från Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det är värkligen inte bra för svensk fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jo det är visst då bra för svensk fotboll! Händelsen i matchen mot Hammarby (tror jag)får inte upprepas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 detta är jävligt bra för svensk fotboll! äntligen slipper vi alla jobbiga gnagare =) nu fattas det bara att ÖIS och GAIS byter plats och Djurgården åker ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jasså tycker du att det är bra me det så får du tycka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Är det dåligt för svensk fotboll att AIK åkte ut? Det tycker inte jag iaf jag tycker det är bra att dom åkte ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 AIK spelar helt enkelt för dålig fotboll för att vara kvar i Allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 detta är jävligt bra för svensk fotboll! äntligen slipper vi alla jobbiga gnagare =) nu fattas det bara att ÖIS och GAIS byter plats och Djurgården åker ut Djurgårdens läktarvåld kommer upphöra eftersom AIK åker ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 AIK spelar helt enkelt för dålig fotboll för att vara kvar i Allsvenskan.det e ju solklart!MEN ÖIS ÄR ÄNDÅ BÄÄÄÄÄST!!!!!! :cool: :cool: dom vann ödematchen ot AIK för nån vecka sen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 aik e faktids bäst!!!!! !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.