Julliz Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har bara första the sims och livin'it up.. Men när jag spelar så dör bara mina simmar.. jag fattar inte varför... Dom kan må bra å så å helt plötsligt bara gå å dö, eller vakna mitt i natten och dö... jag fattar ingenting.. kan nån hjälpa mej snälla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Är du helt säker på att dom är glada? När deras humör sjunker kan dom dö! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 En sim kan svälta ihjäl eller dö av utmattning. De kan också bli ihjälbrända när något brinner eller drunkna om de simmar i bassängen och inte har någonstans att ta sig upp när de blir utmattade. Men att de dör bara hox pox, det vet jag inget om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 försök jobba på humöret, annars kan du skriva move_objects on, deleta gubben och ta tillbaka honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julliz Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 aah, okej.. tack.. men d e jätte konsitgt för dom blir typ förkylda lr nått först börjar dom hosta massa.. sen bah typ sätter dom sej på knä å typ rullar ihop sej sen bah dör dom å då ploppar d upp en ruta å säger att dom har avlidit.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det är bara att hålla koll på formen och sånt...umgänge kan vara svårt att få bra i ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 då finns telefon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUltraCheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om du inte har så köp en tv åt dom eller nåt annat kul som dom vill ha. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 eller en pool ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Dina simmar har fått marsvinssjukan. Köp tavlan med den där hamstern på, och låt en frisk sim blanda en vit "dryck" i kemi-grejset och låt den sjuka dricka det. Det är farligt att köpa marsvin till sina simmar >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 maesvinssjukan ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Dina simmar har fått marsvinssjukan. Köp tavlan med den där hamstern på, och låt en frisk sim blanda en vit "dryck" i kemi-grejset och låt den sjuka dricka det. Det är farligt att köpa marsvin till sina simmar >.< äh tack det dät har jag undra länge men jag for aldrig vit dryck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg