Hoppa till innehåll

Gta


craiven
 Dela

Rekommendera inlägg

Det ska jag säga dej ;) Du måste tyvärr samla ihop alla hidden packages, och när du samlat ihop alla hundra, så kommer militär helikoptern stå vid militärbasen . Du kan få en karta till allihopa ... Länken till din frihet Det är bara att klicka på "Click here to begin" och sen "100% Completion". Och sen Hidden Packages :)

 

EDIT: Jag rättade till mina stavfel, usch vad jag skriver slarvigt!

Redigerat av Joy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Soffpotatis :P (Ta det inte personligt, jag skojar bara)

 

Men jag kan nog inte länka dej .. Det är en flash sida där kartan är, det blir samma länk helt enkelt, så du MÅSTE klicka dej fram .. Tyvärr .. Det är inte svårt asså, det är bara att klicka på "Or get directly to the map here" . Och sen klickar du på Vice City sektionen, bus enkelt! Om du får problem NU, så ta det via PM. Det blir många onödiga inlägg annars då, tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

militärhelikoptern får du om du har klarat uppdraget "keep your friends close", då kommer den på militärbasen, men om du får den genom att hitta alla 100 gömda packet, så kommer den vid ocean beach! :student:

 

--->klicka här <---- så kan du se olika kartor :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta mig lite Shark, men du har lite fel . Om man tar alla 100 paket, så kommer den till militär basen . Om man klarar "Keep Your Friends Close" får man den inte . Alltså får man den bara av de 100 paketen . Visst, jag kanske har fel, med det menar jag att du kanske snackar om PS2 .. Men jag snackar om PC versionen av VC, på det viset är det definitivt så .

 

Edit: Det jag ändrade var mina stavfel .. Jag glömmer ofta att förhandsgranska inlägg, men jag gör det ofta också :)

Redigerat av Joy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fel fel fel. på data får man militär helikoptern när man har klarat uppdraget keep your friends close , men det kan dröja ett tag.

(har klarat spelet två gånger på data) och man behöver inte hitta alla hidden packages. samma sak på ps2 men den finns direkt när man har klarat uppdraget. om ni vill hitta alla HIDDEN PACKAGESN SÅ SÖK EFTER DET. JAG HAR SKRIVT IN VAR DE ÄR

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...