Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ursäkta mig lite Shark, men du har lite fel . Om man tar alla 100 paket, så kommer den till militär basen . Om man klarar "Keep Your Friends Close" får man den inte . Alltså får man den bara av de 100 paketen . Visst, jag kanske har fel, med det menar jag att du kanske snackar om PS2 .. Men jag snackar om PC versionen av VC, på det viset är det definitivt så . Edit: Det jag ändrade var mina stavfel .. Jag glömmer ofta att förhandsgranska inlägg, men jag gör det ofta också :) du, Joy..dt här e ps 2 forumen, inte pc forumet, lite vilse e du och du e inte så bra på dt här, så sluta hacka på andra... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ja just det joy. sluta hacka på dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 dt e inte alltid så bra om man e självsäker... t.t.ä. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg