Gäst Fuel Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag använder Gamecube till att torka arslet när jag har bajsat ! Gamecube är bara för sånna som inte får spela spel med blod i för sina mammor! småbarn! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag skriver ut din användar sida och torkar mig i arslet med den ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Det finns 30-åringar som spelar GC så håll käften! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 A juste! AEGD AEGD AEGD AEGD AEGD!!! HELT AEGD!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Fuel du är ägd du beter dig som en liten skit unge.Det finns faktis mycket spel som har med våld och göra i gamecube men det är bäst äventyr och bra spel känsla.Jag satsar på det du kallar bra konsol är kalaha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg, + Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt... osv osv Tråd låst. Skärp dig, grabben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg