Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 1. Vilket spel ska jag köpa Super mario sunsine eller Mario cart dumble dach 2. Är det bra grafik på dom? 3. är Game cube bra? 4. Är det smart att köpa gamecube för 899kr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 1. Vilket spel ska jag köpa Super mario sunsine eller Mario cart dumble dach 2. Är det bra grafik på dom? 3. är Game cube bra? 4. Är det smart att köpa gamecube för 899kr? Köp Mariokart: Double Dash!! Det är bra grafik på det. Gamecube är bäst! Och det är smart att köpa Gamecube för 899 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 nja,super mario sunshine är också bra och grafiken är bra på båda. [/size]cuben är bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 nja,super mario sunshine är också bra och grafiken är bra på båda. cuben är bäst!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Okej låter som dom mästa har bra komentarer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Om du inte har gamecube köp mario kart paketet Grafiken är sådär X-box är bättre Jo rätt så bra http://www.grendosa.com/dump/dbrulj00.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 1. Vilket spel ska jag köpa Super mario sunsine eller Mario cart dumble dach 2. Är det bra grafik på dom? 3. är Game cube bra? 4. Är det smart att köpa gamecube för 899kr? du ska köpa mario kart d e mkt bra grafik gamecube e bäst d e mkt smart att köpa d för 899 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Vet inget om grafik och så på dom spelen. Men det beror på om 899 kr är värt det. Du kanske ska skaffa PS2 istället som har störst utbud på spel. Eller kanske X-box som har bäst grafik. Både PS2 och X-box är dessvärre dyrare. Det beror på hur du tänker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 men de är såklart att man ska köpa gamecube på elgiganten för 899:- . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Man ska ju köpa Super Mario Sunshine också, för det är mycket roligt och ett bra äventyr, och det tröttnar man inte lika fort på som Mariokart: Double Dash!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vadå har du tröttnat på mk:dd eller är super mario sunshine tråkigt när man klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vadå har du tröttnat på mk:dd eller är super mario sunshine tråkigt när man klarat det Jag har tröttnat på Mariokart: Double Dash sen jag fick MarioParty 5. Men mitt Super Mario Sunshine har raderats på grund av att någonting hände med mitt minneskort. :new_kodomagnam: :1_15firing: :new_2gunsfiring_v1: :new_angel: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg