ZoraGor Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Skrivet 25 Oktober 2004 Någon snacka att man inte kunde använda det svärdet tillsammans med sköld?? Men det har jag kunnat då ag spelat och varvat spelet.......... Vad är det som inte funkar??? :medieval:
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Ni måste minnas fel. När man håller i Biggoron's Sword och trycker på R-knappen, så håller Link bara upp svärdet framför sig, inte skölden. Han måste ju hålla i svärdet med båda händerna, för att det är så tungt. Det är därför han inte kan hålla i skölden då. Däremot kan han ju hålla upp skölden om han INTE håller i Biggoron's Sword samtidigt. Redigerat 28 Oktober 2004 av Arwen Undomiel
ZoraGor Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Skrivet 1 November 2004 hej där,ok jag kollade och du mena att han inte kan ha skölden tillsammans med svärdet framför sig,ok det stämmer men han har ju fortfarande skölden på sig..... det var så jag fattade som du mena han inte kunde ha...... så en liten missuppfattning.....
Rekommendera inlägg