0014 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag gillar hans barriär.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, men den tar så mycket magi... det e synd.. vilken av förvandligarna gillar du mest (asså deku goron eller zora?) jag gillar mest Zora fast goron e grymmast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja, men den tar så mycket magi... det e synd.. vilken av förvandligarna gillar du mest (asså deku goron eller zora?) jag gillar mest Zora fast goron e grymmast! har man Cheateu romani tar det ingen magi alls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hur får man alla spindlarna där man ska hjälpa en som håller på at bli en spindel jag hör dom i krukorna man kan inte få ta i dom jag har föresten 28 stycken hur många ska man :new_2gunsfiring_v1: ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 man ska ha 30 st för att klara det...om man hör nån i en kruka och det finns en kruka med svart ett hål i så kan man Goron dunka på det svarta hålet....då kommer det fram en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 JAaaaaaaa :mrgreen: Det funkade tack :D föresten har du set något spel som kallas "GHOST" såg ett begangnat på GAME :?: :? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 JAaaaaaaa :mrgreen: Det funkade tack :D föresten har du set något spel som kallas "GHOST" såg ett begangnat på GAME :?: :? :?: vad har det med tråden att göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 mmm..den här tråden handlar om Zelda majoras mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag liksom baa undra fall det var nåt att ha :? men okay sorry :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 skapa en ny tråd om det i stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 nej! skapa inge fler trådar om zelda skriv i huvud tråden istälet så blir det mycket lätare och du får antagligen svar snabare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_yous Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hur gör man trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg