Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (redigerat) Admin sticka det här. Man får på detta forum inte fråga om cd-keys, när man köper ett spel, så får man en cd-key, och ingen cd-key e lika den andra. Och moderatorerna stänger alla "ge mig cd-key"-threads Så det är ingen idé att ni frågar, för ingen skulle ändå ge er en cd-key Redigerat 26 Oktober 2004 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det finns faktist folk som skulle ge ut en CD-Key här, själv har jag blivit varnad för det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 sånna här trådar e väl onödiga? om man läser reglerna så står reglerna där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Men ingen verkar bry sig, d finns alltid en "kan ja få en cd-key :)"-tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 ja, och man får inte prata om andra program!fattar inte varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Men man har ju inget med det och göra om man vill ge ut cd key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Olagligt? vadå?att prata om lagliga program när man vill ha hjälp?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 vill folk ha hjläp så borde de f*n få det. det e min ståndpunkt, och den tänker jag följa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.