Munken91 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Vet någon på denna sida hu man får botar till cs?? Frågar åt min kom,pis som inte har internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Man måste ju ha internet för att tanka hem det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Munken91 Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Men kolla här, skrev lite fel i förra! Mena att hans internet snart lägger av så att han måste ladda ner botar innan det händer ok?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag förstår inte... Varför kan dagens samhälle inte använde sökmotorer? http://www.google.se Där i sökrutan kan man då skriva zbots download eller CS 1.6 download och voila då har du detta: http://www.ulzana.com/modules.php?name=Dow..._op=getit&lid=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag använder mig av POD botar Klicka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det e sorgligt o spela me botar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jo, botar suger... Podbot funkar väl inte med CS 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Men cs 1.6 är väl steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 botarna har värsta cheat men vem ska han spela med han måste spela med datorn.eller varför int e köpa cz man får botar på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 CS 1.6 körs genom steam ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 sen trycker du på ´ för att få upp bot menyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Aj han måste ju ha internet för att gå in i steam.isåfall måste han köpa condition zero man kan köra med datan utan steam och det finns dedicated game.med uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.