Zingan Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 visa en bild från runscape 2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 här är hemsida är en länk http://www.runescape.com/ du kan leta efter screen shot men jag tycker att det är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag tar gärna andras gubbar på runescape skicka ett pm då ruffy.d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lobban666_på_RS Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 nej jag vet att inte mith (G) finns men jag har addy (g) och mith (trimmed) :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 add me DrDmanman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
W3z3R Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 hehe jag har en gubbe på lvl 85 och en lvl 72 har ungefär 2 miljoner gp full rune o rätt så mycket mer MEN saken är att jag hatar rs 2 så jag undrar om nån här kan va ass schysst och bytter typ 150k på rs2 för 120k på rs classic asså jag behöver pengar på classic men jag va på semester när dom upgraderad till rs 2 och man hadde ne månad på sig att ta alla grejer från rs 2 till rs 1 men jag va inte hemma? plz nån som kan byta det jag ger 150k på rs 2 för 120k på rs 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag vill ha en gubbe på högt level Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 är lvl 108. Har lite dragon, rune osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 lion vad kräsen du är får nån gubbe och vill att den ska ha högt lv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag är inge vidare. Heter Foxyrock och har rune longsword. Adamant platebody och lite n00biga mithril saker. Combat lvl 46 och member. Har varit member i 4 dagar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 lion vad kräsen du är får nån gubbe och vill att den ska ha högt lv <_< okej den behöver inte vara i nått högt level nöjd ruffy den behöver inte vara i nått jätte högt level nöjd ruffy.d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 det jag menade är att uppskatar det man får men tillbka till ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.