Gäst Youx Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hej mina pokemon är så låga vet nån hur man får tag i några :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 hej mina pokemon är så låga vet nån hur man får tag i några :mrgreen: Det bror på vilket spel! Och det finns många rare candys så ett tips är att använda item fiender så får du lätt rare candy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 item finder hehe. tycker att rare candy e inte så bra får inte lika mycke strengt och det som man trännar upp de. men du får bestämam jag använde några. om man inte orkar tränna upp de t.ex 30,000 exp kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 till ruby :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 till ruby :!: om ni vill veta var det finns en rare candy som man kan få lätt gå bara söder om mt.pyre och använd cut öster där så hittar du en...det finns en i granite cave med men då måste du ha mach bike (jag tycker den är bäst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag vet ett sälle fram för båten i en sjö tryck på alla stenarna :new_monalisa: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 hej mina pokemon är så låga vet nån hur man får tag i några :mrgreen: Du kan hitta ett Rare candy vid Fallabogr town när du surfat upp ur ett vattenfall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 tack ska du ha finns det fler ställen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Man kan få massa Rare Candys om man har ett helt lag med bara Zigzagoon, Linone och Phanpy eller andra pokemon med pickup som ability. När du ha kört en match plockar nån som har pickup upp en grej och ibland är det Rare Candy. Jag vet att det finns flera ställen men inga som jag kan på rak arm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag har fått massor av nugget av linnone :idea: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 Det är också bra. Dom kan man sälja dyrt. Men fortsätt att leta, snart hittar du rare candys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det räcker med en sån pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg