wrangz Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ja behöver lite hjälp... när man är i Saffron City är det jättemånga teamrocket där.. och man kan inte komma in i ett Gym..! Ja har redan varit i karategymmet brevid, men den andra står en sån vakt där.. ska man inte göra något åt det? & Det finns en Snorlax i två olika städer, hur får man bort dem? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Ja behöver lite hjälp... när man är i Saffron City är det jättemånga teamrocket där.. och man kan inte komma in i ett Gym..! Ja har redan varit i karategymmet brevid, men den andra står en sån vakt där.. ska man inte göra något åt det? & Det finns en Snorlax i två olika städer, hur får man bort dem? :unsure: Först låt oss ta hand om SNORLAX!Du måste väcka honom först med pockefluet. Pockeflut får man lavender town. För att få den krävs silp shope som man får i Team rocket headqarter(Celadon city rocket game corn)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 det finns redan en tråd om snorlax :angry: och det trönar jag på :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 flytta denna med...... jag vet att jag skriveer onödiga inlägg, men jag försöker fyll på min inlägg-mätare :P:P:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg