wrangz Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Skrivet 26 Oktober 2004 Ja behöver lite hjälp... när man är i Saffron City är det jättemånga teamrocket där.. och man kan inte komma in i ett Gym..! Ja har redan varit i karategymmet brevid, men den andra står en sån vakt där.. ska man inte göra något åt det? & Det finns en Snorlax i två olika städer, hur får man bort dem? :unsure:
Urbans filt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Ja behöver lite hjälp... när man är i Saffron City är det jättemånga teamrocket där.. och man kan inte komma in i ett Gym..! Ja har redan varit i karategymmet brevid, men den andra står en sån vakt där.. ska man inte göra något åt det? & Det finns en Snorlax i två olika städer, hur får man bort dem? :unsure: Först låt oss ta hand om SNORLAX!Du måste väcka honom först med pockefluet. Pockeflut får man lavender town. För att få den krävs silp shope som man får i Team rocket headqarter(Celadon city rocket game corn)!
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 det finns redan en tråd om snorlax :angry: och det trönar jag på :meddum:
cohac Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 flytta denna med...... jag vet att jag skriveer onödiga inlägg, men jag försöker fyll på min inlägg-mätare :P:P:P
Rekommendera inlägg