Dark_samus Skrivet 26 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 tror ja hadde typ 47% på 4 timmar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 zingan 3 timmar e väldigt bra, var det första gången du klarade spelet? jag klarade 100% på 4 timmar andra gången jag klarade spelet första fick jag typ 80% på 6 timmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 sa-x är så dryg jag trode jag dödade hene när jag såg hene bubla men hon blev ett monster hur svår som helst kan nån ge mig nåt tips (tror att det är sista bosen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Jag fick 93% på 4 Timmar första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 metroid:zero mission sitter fast i choso ruins............. :( efter man fått den där ökända grejen o förstör alla de där blockerna som lyserså kommer ja upp på en ställe me blockar som förrsvinner när man trampar på de o när man ramlar ner så finns de ingenting där förutom en staty som har handen öppen lr pekar uppåt(statyn e genomskynlig) kan nån hjälpa mej??????? va ska man göra där för att de går inte att komma ut heller.............. :( :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 bomba venstra vegen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 k tack har kommit längre fram nu men har dödat ridley o kraid o de där andra små bossar o nu vet ja inte vart ja ska gå tror ja måste gå till tourian o möta mother brain men e hon inte sista bossen??? (har dött där oxo när ja försökte döda den, har 155 missiler 8 super missiler,varia suit,screw attack,hi jump o boost boots,3 okända saker,ice beam o wave beam,bla bla bla komer inte ihåg mer men e de här tillräklig för att klara henne???????? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 4 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 hallå??????!!!!! svara nån gång för f*n!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Nån som vet hur man får pb tanken i stora rummet i sektor 6 ? Redigerat 26 Januari 2005 av En gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 vaddå pb?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Power bomb tanken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 Jönsson, kör du det än? Du nöter verkligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg