Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

zingan 3 timmar e väldigt bra, var det första gången du klarade spelet?

jag klarade 100% på 4 timmar andra gången jag klarade spelet

första fick jag typ 80% på 6 timmar...

Skrivet

sa-x är så dryg jag trode jag dödade hene när jag såg hene bubla men hon blev ett monster hur svår som helst kan nån ge mig nåt tips (tror att det är sista bosen)

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Skrivet

metroid:zero mission

sitter fast i choso ruins............. :( efter man fått den där ökända grejen o förstör alla de där blockerna som lyserså kommer ja upp på en ställe me blockar som förrsvinner när man trampar på de o när man ramlar ner så finns de ingenting där förutom en staty som har handen öppen lr pekar uppåt(statyn e genomskynlig)

kan nån hjälpa mej??????? va ska man göra där för att de går inte att komma ut heller.............. :( :gitarr:

• 2 veckor senare...
Skrivet

k tack har kommit längre fram nu men har dödat ridley o kraid o de där andra små bossar o nu vet ja inte vart ja ska gå

tror ja måste gå till tourian o möta mother brain men e hon inte sista bossen???

(har dött där oxo när ja försökte döda den, har 155 missiler 8 super missiler,varia suit,screw attack,hi jump o boost boots,3 okända saker,ice beam o wave beam,bla bla bla komer inte ihåg mer men e de här tillräklig för att klara henne???????? )

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • Skapa ny...