frezy_man Skrivet 18 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2005 k tack har kommit längre fram nu men har dödat ridley o kraid o de där andra små bossar o nu vet ja inte vart ja ska gå tror ja måste gå till tourian o möta mother brain men e hon inte sista bossen??? (har dött där oxo när ja försökte döda den, har 155 missiler 8 super missiler,varia suit,screw attack,hi jump o boost boots,3 okända saker,ice beam o wave beam,bla bla bla komer inte ihåg mer men e de här tillräklig för att klara henne???????? ) Om du fortfarande inte klarat mother brain så ska jag ge dig tips. Skjut sönder ringarna som maskinerna uppe i taket skjuter ut ibland för att få liv och missiler. Bara så du vet så har du 20-30 % kvar av spelet när du klarat honom. Jag har klarat Zero mission på normal och bara tagit 14 % av sakerna. Så det går även att klara mother brain med att maximalt som jag klara mother brain med 4 super missiler och 5 vanliga samt typ 3 energi tankar. ( då hade jag inte hi jump ok ice beam tror jag ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 21 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2005 Nej Quazar men jag har altid undrat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg