Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Ne men jag måste vänta till nästa leverans tid därför dem hade redan 300 förhandsbokade i ebgames men jag har kvittot kvar dem ringer mig så sticker jag ditt och får den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 dt e coolt men svåra uppdrag, och jag e på början! :angry: och när jag hoppade över stängslet in i flygplatsen, och snodde flygplanet, flög över till las venturas, men då kom en apache helikopter ur ingenstans och sköt ner mig!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vart råkar den ligga då? den ligger på www.tradition.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tobbeeeee Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 nej......om du byter in 2 ps2 spel så kostar det 99 kr..... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Du kan byta 2 PlayStation spel för Grand Theft Auto: San Andreas, men då måste du hosta upp några hundringar också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 DET VAR INGEN APACHE HEKLIKOPTER SOM SKÖT NER DIG. DET VAR ETT MILITÄR FLYGPLAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg