Mudhoney Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 I need some help. Maser Quest var verkligen svårt! (Men jag har bara dött game over en gång än så länge. :P ) Ingenting är där det ska och fienderna är inte densamma. Well well. Är nu inne i Lord Jabu Jabu's mage, kommit in i andra "rummet" (Först kommer man in och skjuter på en ko och sedan kommer man in i ett annat rum med tre röda saker som studsar omkring. Elektriska såklart) Testade skjuta på kon där inne, men då fick jag bara en liten kista. Nådde den inte, men den är liten och antagligen bara en diamant. Navi säger vid den "låsta" dörren att jag "måste lösa pusslet" (direkt översatt) Men jag fattar inte riktigt vad jag skall göra med de där röda sakerna som flaxar omkring. (Studsar omkring på samma ställe, de bara flaxar sidled, förstår ni vilka jag menar?) Vad skall jag göra där egentligen?
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Först ska du hoppa på plattformen och åka nedåt. Skjut kon under vattnet med slangbellan, så kommer en kista med kompassen fram. Döda stingrarna med slangbellan. Dyk ner i vattnet vid kon och simma till platsen där kompasskistan finns. Ta kompassen. Aktivera switchen. Hoppa på plattformen och åk upp till våningen ovanför. Nu kan du gå ut genom dörren. Redigerat 28 Oktober 2004 av Arwen Undomiel
mr_onkel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 är zelda master quest samma som zelda ocarina of time fast till gc för jag har det till gc?
senig Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 och myket svårare ..det e samma grafik som n64 versionen
Veilor Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 det är Ocarina of time,men modifierat lite
Arwen Undomiel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 Det enda som är annorlunda är grottorna. Jag tycker inte alls att det är svårare. mr_onkel, om du har OoT MQ till GC borde du ha vanliga OoT också, för det är på samma skiva.
Rekommendera inlägg