barajag Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Hur kommer man till han som har ruby? Hur möter man rivalen som har ruby? Hur kommer man till båten? Jag har S-tickert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Genom att gå till liley cave Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 s.s ticket heter det. rivalen i ruby ?? det e väl samma fast andra pmn ?? annars om man ska möta varandra i ruby och sapphire så kan man använda link kabel. Man kan åka båten från slateport och i lillycove staden. och om du har klarat elite four kan man åka till battle tower. när du har åkt till battle tower så kan du flyga dit istälelt för att åka båt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Hur kommer man till han som har ruby? Hur möter man rivalen som har ruby? Hur kommer man till båten? Jag har S-tickert. Du ska gå till slateport eller lylicove för att åka båten...ibland kan du gå omkring i båten då och möta tränare, men längst ner i lastrummet ligger det en sak som heter leftovers, ifall en pokemon håller i den får han 16 i liv vid varje fientlig attack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 En fråga bara BaraJag! Vad menar du med "han som har ruby"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon pokemon trainer su Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 En fråga bara BaraJag! Vad menar du med "han som har ruby"? jag vet inte vad han menar donald men han menar något om en rival det är iallafall säkert! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg