Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 Filmen va ju inte så kul men... sköni va den.
Arwen Undomiel Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Ni är inte så snälla mot honom! Jag tycker att ni borde lungna ner er lite! För att han har inte varit inne mycket alls mycket! Det är typ 2:dra ämnet han gör och ni bara skäller ut honom! UCH!!!!!!! Fy sona gillar jag inte Han är min bästis också Så om ni sårar honom sårar ni mig! Nu får du allt förklara dig. INGEN i denna tråd har skällt ut han som startade den. Om det är nån som ska lugna ner sig så är det du. Däremot tycker jag att du borde hittat den där tråden du letade efter, eftersom det var du som startade den. Redigerat 29 Oktober 2004 av Arwen Undomiel
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 Filmen va ju inte så kul men... sköni va den. Näe sköni var den ej men den var dålig
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 grymaste zelda film jag har sett men låten hade jag hört förutt. :rolleyes:
Rekommendera inlägg