robban_92 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Jag hittar inte någon hided pack eller klarar några uppdrag längre. jag har fasnat i 2 staden. jag har precis klarat ett updrag där man skulle döda några gubbar och sen kunde man köpa vapen där. sen är det en gubbe vid en pissuar som har konstiga uppdrag. på uppdraget Grand theft auto, har jag helt fassnat, jag hinner bara inte. är det någon genväg eller något som man ska köra? :wacko: :( <_< -_- :huh: Citera
Gäst 0012 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Skrivet 27 Oktober 2004 Jag är grym på dem våldsama updragen men vilken menar du igentligen vilken Boss ber dig att göra det jag har inte kommit så långt i GTA 3 bara till 3 ön med flygande fusk. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Skrivet 28 Oktober 2004 jag har bara två uppdrag så jag har kommit till tredje ön, utan fusk B) :student: men vad menar du??? :blink: Citera
Purex Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Aaah, fattar vilket du menar...det finns nåt bilfusk.. finns lite olika fusk.. bättre grep osv... ja håller med om at det e ett svårt updrag o köra runt bilarna utan en enda skråma.. Du kan ju göra andra uppdrag så länge.. Redigerat 29 Oktober 2004 av Purex Citera
mr_game Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 jag har bara två uppdrag så jag har kommit till tredje ön, utan fusk B) :student: men vad menar du??? :blink: utan fusk :blink: jag måste ha fusk till gta3 för att klara :rolleyes: Citera
Tzotodile Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 det är mest kul att först klara spelet sen fuska ocg bara ha kul mörda snutar och sånt! :D Citera
unreal Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Skrivet 29 Oktober 2004 varvat det är inte det uppdraget då man ska köra ner en massa saker på en viss tid ? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 varvat det är inte det uppdraget då man ska köra ner en massa saker på en viss tid ? hur klarade du uppdraget s.a.m?? :unsure: Citera
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 det är mest kul att först klara spelet sen fuska ocg bara ha kul mörda snutar och sånt! :D jag änväder fusk för att då alla vapen :D Citera
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 ända fusket är bäst är tank gillar när det blir 6 poliser då kommer det en massa pansar vagn. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 ända fusket är bäst är tank gillar när det blir 6 poliser då kommer det en massa pansar vagn. ja, men dt en inte roligt, dem kan man inte döda :lol: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.