Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag hittar inte någon hided pack eller klarar några uppdrag längre.

jag har fasnat i 2 staden.

jag har precis klarat ett updrag där man skulle döda några gubbar och sen kunde man köpa vapen där.

sen är det en gubbe vid en pissuar som har konstiga uppdrag.

på uppdraget Grand theft auto, har jag helt fassnat, jag hinner bara inte.

är det någon genväg eller något som man ska köra? :wacko: :( <_< -_- :huh:

Skrivet

Jag är grym på dem våldsama updragen men vilken menar du igentligen vilken Boss ber dig att göra det jag har inte kommit så långt i GTA 3 bara till 3 ön med flygande fusk.

Gäst Golden Star
Skrivet

jag har bara två uppdrag så jag har kommit till tredje ön, utan fusk B) :student:

men vad menar du??? :blink:

Skrivet (redigerat)

Aaah, fattar vilket du menar...det finns nåt bilfusk.. finns lite olika fusk.. bättre grep osv... ja håller med om at det e ett svårt updrag o köra runt bilarna utan en enda skråma.. Du kan ju göra andra uppdrag så länge..

Redigerat av Purex
Skrivet

jag har bara två uppdrag så jag har kommit till tredje ön, utan fusk B) :student:

men vad menar du??? :blink:

utan fusk :blink: jag måste ha fusk till gta3 för att klara :rolleyes:
Gäst Golden Star
Skrivet

varvat det är inte det uppdraget då man ska köra ner en massa saker på en viss tid ?

hur klarade du uppdraget s.a.m?? :unsure:
Skrivet

ända fusket är bäst är tank gillar när det blir 6 poliser då kommer det en massa pansar vagn.

Gäst Golden Star
Skrivet

ända fusket är bäst är tank gillar när det blir 6 poliser då kommer det en massa pansar vagn.

ja, men dt en inte roligt, dem kan man inte döda :lol:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...