Hoppa till innehåll

Hack Till Runescape


nille_pille

Rekommendera inlägg

Mycket bra genomtänkt sätt att försökta ta andras account, man skulle nästan gå på det om du inte använda hotmail, synd. Och jag ger dig ett tips att försöka använda Keyloggers/Trojaner, jag brukar det och det är effektivare <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att detta funkar..Jag har provat det själv för jag är en "hacker"

är du det visste man inte skämta bara men tänk om du var det... Redigerat av Danne159
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vadå keyloggers och trojaner??

 

Och du skulle kunna hacka Jagex föredetta email osv när du inte änns vet vad det är. Det är sättet nummer två att hacka, efter ditt "Mormors tid" sätt att hacka genom att försöka få folk ge ut sina password och accountnames osv. Iaf nu går vi in på keyloggers och trojaner.

 

Keyloggers: En keylogger är ett program som registrerar den minsta lilla rörelse offret gör på sin dator, offret vet inte att han/hon har en keylogger på sin dator.

 

Trojan: Nästan samma sak som en keylogger, men med en trojan kan man ha mer kul, man kan inte bara se vilka rörselser du har gjort eller vad du har skrivit, man kan stänga av din dator, öppna din CD enhet, radera enhet C, byta startsidan på din webbläsare, gå in på din dator, eller enklare sagt, man tar över din dator.

Redigerat av Xray
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...