nille_pille Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Ändrat av moderator. Redigerat 30 Oktober 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 okej, inte en får gå på det där, vad skulle få jagex att andvända hotmail? ni som tänker f*n va bra kan ju räkna med att erat konto kommer bli stulet. fast ganska så genomtänkt... (försök att inte andvända hotmail sen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Tror du jag e dum??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 vad hände med runescape nyss jag kan inte gå in! ingen i hela värden värakar kunna det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Jag tror att detta funkar..Jag har inte provat det själv för jag är ingen "hacker" Nu är du det´ :P Redigerat 28 Oktober 2004 av H4xx0R Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Mycket bra genomtänkt sätt att försökta ta andras account, man skulle nästan gå på det om du inte använda hotmail, synd. Och jag ger dig ett tips att försöka använda Keyloggers/Trojaner, jag brukar det och det är effektivare <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Jag tror att detta funkar..Jag har provat det själv för jag är en "hacker"är du det visste man inte skämta bara men tänk om du var det... Redigerat 28 Oktober 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nille_pille Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 vadå keyloggers och trojaner?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) vadå keyloggers och trojaner?? Och du skulle kunna hacka Jagex föredetta email osv när du inte änns vet vad det är. Det är sättet nummer två att hacka, efter ditt "Mormors tid" sätt att hacka genom att försöka få folk ge ut sina password och accountnames osv. Iaf nu går vi in på keyloggers och trojaner. Keyloggers: En keylogger är ett program som registrerar den minsta lilla rörelse offret gör på sin dator, offret vet inte att han/hon har en keylogger på sin dator. Trojan: Nästan samma sak som en keylogger, men med en trojan kan man ha mer kul, man kan inte bara se vilka rörselser du har gjort eller vad du har skrivit, man kan stänga av din dator, öppna din CD enhet, radera enhet C, byta startsidan på din webbläsare, gå in på din dator, eller enklare sagt, man tar över din dator. Redigerat 28 Oktober 2004 av Xray Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 plus att han stava fel på recovery han stava med k så det blev rekovery dom flesta vet ju att jagex är amerikanskt och stavar förhoppnigsvis rätt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 dom kanske skrev fel med flit, eller var stressade :D :lol: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 det skulle dom inte vara det är det att han vill ha nån annans för hans egen suger hårt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg