Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 dt har hänt att jag har skrivit inlägg tidigare idag, men nu e de försvönna!!!dt står inte istället en modds namn och "rensat", vad har hänt??dt har även hänt mig ett par grg tidigare... :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 En moderator har rensat de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 men då borde moddsens namn komma ut istället och dt skulle stå rensad...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Det kan ha varit överdrivet onödiga inlägg, då behöver man inte skriva "Rensat". Sen kan det även vara någe underligt med din dator, ibland så sparas inte inläggen. Det har även hänt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 mej med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Det kan ha varit överdrivet onödiga inlägg, då behöver man inte skriva "Rensat". Sen kan det även vara någe underligt med din dator, ibland så sparas inte inläggen. Det har även hänt mig. tack för svaret! men jag tror att dator krånglar för dt har hänt ett par gånger! :angry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 eh??? datorn kan väl inte ha gjort de? om det är de så hoppas jag att inte min dator krånglar på de sättet... den här datorn gör det alltid... :rolleyes: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det har aldrig hänt mig i mina Fuska.se år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hänt för mig med jag skrev en sida om varför alla bråkade om xbox,gb och ps2 försvann bara ur allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja, det va så för mig oxå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja, det va så för mig oxå! okej, jag tror det var suna som gjode det för han var inne på min tråd sen försvann den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (Haddi @ 29/10-2004 18:09:02) ja, det va så för mig oxå! okej, jag tror det var suna som gjode det för han var inne på min tråd sen försvann den konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.