Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag har undrat de. och när jag ska skriva inn min key code på steam så går det inte. det står att nån redan har de :angry: har aldrig gett ut eller haft en annan användare på steam. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Har du laddat ner fusk till Counter Strike, då är det mycket möjligt att de har tagit ditt CD Key och laggt ut det på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 har aldrig laddat ner fusk till cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Har du några syskon? De kanske har använt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 hmm? min lilla syster är bara 6 år så hon kan inte sonna saker. och min stora syster som är 16 år bryr sig inte om vad jag gör. och hon är imot krig o sont.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Kontakta affärensom du köpte spelet av och förklara för dom vad felet är. Men har laddat ner det då kan vi inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag har köpt de och det var as länge sen....... 50 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 hmm? min lilla syster är bara 6 år så hon kan inte sonna saker. och min stora syster som är 16 år bryr sig inte om vad jag gör. och hon är imot krig o sont.... Där har du en bra anledning, din syster kanske hatar Counter Strike så hon stänge CD Keyn, detta var ett skämt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 du kan skaffa cd-key på ett sät som jag inte vill säga här för då får jag varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det sättet skulle ändå inte vara så bra eftersom när man registrerar en sådan CD Key på Steam kommer den antagligen redan vara använd eller bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 man ska ha en köp cd-key annars hackaa speeet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bey-blader Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 jag hade redan laddat ner key ändrare men det gick inte så bra... hehehe senig va det inte du som skulle fixa avatar du kan få 250 poäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.